Talvisota: Icy Hell pelin yhteisön keskustelupalsta (game forum)
21 October, 2017, 21:28:48 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
News: Tervetuloa keskustelupalstalle!

Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Neukkujen 3. tehtävä  (Read 7801 times)
Von Kurmu
Newbie
*

« on: 11 November, 2008, 16:32:01 »

eli siis olen  Neukkujen kamppanias kolmanteen tehtävään jäänyt... Tykistöni yuhotaan alkuunsa joten niistä ei juuri hyötyä ole mutta siis miten pitäisi mennä? Kun on 3 aluetta jotka ilmeisesti pitäisi valloittaa mutta en tiedä minne hyökätä ekana. ja jos yritän mennä jonnekkin tarvitsisin kaikki joukkoni vain sinne ja nekin varmaan kuolisivat joten minne ensiksi ja miten ja kuinka sen jälkeen?
« Last Edit: 11 November, 2008, 17:05:45 by Von Kurmu » Logged
« on: 11 November, 2008, 16:32:01 »

Raasto
Newbie
*

« Reply #1 on: 11 November, 2008, 20:33:09 »

Ensimmäinen asia johon tehtävässä keskittyisin on vihollistykistön vaientamiseen tavalla tai toisella. Itse käytin omia tykkejä niin että annoin vihollistykeille harhautus maalin ja tulitin alueelle jossa vihollistykit sijaitsevat. Saattaa olla että joudut pari kertaa tätä yrittämään koska niiltä voi loppua maalit kesken jolloin ne ampuvat omia tykkejäsi ja silloin todennäköisesti menetät ne.

Seuraava asia jonka tekisin on bunkkereiden valtaus, alkaen oikealta, kylää selinpäin olevasta bunkkerista. Voit toki tuhota bunkkerit tykeilläkin.

Flamethrower tankit soveltuvat erityisen hyvin juoksuhautojen tyhjentämiseen, mutta aina ennen kuin lähetät hyökkäyksen, kannattaa aluetta moukaroida heittimillä ja tykeillä mahdollisten panssarintorjunta tykkejen takia.

Onnea yritykseen, vei minultakin melko kauan ennenkuin pääsin kyseisen tehtävän läpi.
Von Kurmu
Newbie
*

« Reply #2 on: 12 November, 2008, 14:30:06 »

kiitos tästä. olen edennyt jo melko huimasti vinkkisi ansiosta ja yhä on toinen tykeistä kunnossa toinen tuhoutui kun en huomannut että tykinruoka joukot kuolivat pois ja alkoivat tulittaa tykkejäni.
jalperi
Newbie
*

« Reply #3 on: 18 December, 2008, 15:35:39 »

Ostin pelin maanantaina ja olen nyt sitä pari päivää pelannut, pientä opettelua on alku ollut kun ei ole Blitzkriegeistä kokemusta. Suomen kampanjassa olen vielä taipaleella, pitäisi varmaan tyhjentää bunkkerit ja kerätä joka ikinen tyyppi jonka irti saa vastahyökkäykseen ja kokeilla häätää neukut pois asemista. NL:n kampanjassa olen kolmostehtävässä ja siitä on herännyt yksi kysymys, minkä takia oma ilmatorjunta ei ammu, vai onko minulta joku näppäin jäänyt huomaamatta, vaikka kuinka yrittää pistää ampumaan sen suomen koneita R näppäintä käyttämällä niin mitään ei tapahdu? Ja miuta ei ainakaan suomalaisten äänet kovinkaan paljoa häiritse, ihan jees pelin ootte tehneet miusta, vaikka hieman haastava onkin.
mixer
Mikko Vedru
Administrator
Full Member

« Reply #4 on: 26 December, 2008, 18:54:48 »

minkä takia oma ilmatorjunta ei ammu, vai onko minulta joku näppäin jäänyt huomaamatta, vaikka kuinka yrittää pistää ampumaan sen suomen koneita R näppäintä käyttämällä niin mitään ei tapahdu?
Kyllä ne ilmatorjuntatykit ihan automaattisesti ampuu. Jos ei ammu, niin se on sitten tarkoitettua - esim. koneet lentävät liian ylhäällä eivätkä ilmatorjuntatykit pysty niitä pudottamaan.

peli:n tuottaja
LordGamer
Newbie
*

« Reply #5 on: 02 March, 2011, 23:38:29 »

Itsehän spämmäsin lentokonepommituksia vihollisen alueille, täten pehmentäen suojausta ja sen jälkeen tankki/sotilas ryhmä valtaamaan juoksuhaudat. Täydellistä salamasotaa ja peli näyttäisi palkitsevan hyvin strategisesti pelaavat henkilöt jopa lähettämällä apujoukkoja (Miehiä ja tankkeja mukavasti) silloin kun omat joukot ovat jo täynnä. Jollakin ilveellä sain myös pahojen Soomilaisten tykistön kokonaan tuhottua ja itselleni ei tullut yhtään tappiota prosessissa.
rubberist
Newbie
*

« Reply #6 on: 17 March, 2011, 18:25:36 »

Itse käytin lentopommituksia tuhoamaan tykistöt sekä ilmatorjunnan. Aikaahan siinä menee. Vihollinen kun ei tee muuta kuin käyttää tiedustelukonetta (jota ei pysty ampumaan alas), niin voi rauhassa tuhota tykistöt yms. ja sen jälkeen paukuttaa omalla tykistöllä juoksuhaudat, antitankit yms. sileäksi.

Pages: [1]
  Print  

Jump to: