Talvisota: Icy Hell pelin yhteisön keskustelupalsta (game forum)
22 August, 2017, 07:11:54 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
News: Meillä oli teknisiä ongelmia, minkä johdosta kaikki aikaisemmin kirjoitetut ääkköset korruptoituivat. Valitettavasti asia ei ole korjattavissa. Kaikissa tästä eteenpäin kirjoitetuissa viesteissä ääkkösten pitäisi toimia normaalisti.

Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: englanti niin englanti!  (Read 3637 times)
pöliä
Newbie
*

« on: 04 November, 2008, 16:36:53 »

en todellakaan ole mikään pelailia tyyppi,mutta peli oli mielenkiintoinen aiheeltaan ja siksi tarttui mukaan! kansi oli hieno ja tekstitetty suomeksi mutta itse peli ja tekstit siellä oli englantia?! vai enkö vaan löydä suomenkielisiä valikkoja?
« on: 04 November, 2008, 16:36:53 »

mannerheim
Newbie
*

« Reply #1 on: 04 November, 2008, 17:52:13 »

sama vika, ei enkku ole kaikille helppoa :'( olisi kiva jos tulisi päivitys, mikä muokkaisi peliä sen verran että nuo tehtävä tekstit lukisi edes lyhyesti suomeksi, esim.alkuperäinen teksti(käännetty suomeksi)venäjän tykistökeskitys on liian vahvaa, vetäydy mutta jätä kourallinen miehiä tuvaamaan vetäytyminen, ja unohda raskaiden aseiden vetäytyminen.
Käännös:vetäydy, mutta jätä osa miehistä ja raskas kalusto.
qws
Newbie
*

« Reply #2 on: 05 December, 2009, 21:44:55 »

Saisiko jonkinlaista tietoa onko pelistä tulossa muita kieliä?
Suomenkieli helpottaisi pelaamista ja jos siihen tulisi esim. venäjän kieli, tulisi varmasti venäläisiäkin ostajia pelille.
ziniman
Newbie
*

Tykkään pelata ja ohjelmoida.

« Reply #3 on: 21 December, 2009, 14:32:22 »

Moi!

En tiedä pelintekijöistä, mutta itse ainakin olen tekemässä suomenkielistä käännöstä peliin. Tosin, ongelmaksi muodostuu se, että peli näyttää ääkkösten tilalla välilyönnin, eli ei mitään. Pitänee ottaa yhteyttä tästä jutusta. Veikkaan kuitenkin, että vika on pelimoottorissa, joten siihen ei ääkkösiä kai saada millään.

Edit:
Joo, olin yhteydessä tuonne ns. "korkeammalle taholle" (Cheesy) ja kyllä, pelimoottorihan se siellä jarruttaa.
Mutta kuitenkin, korvaan ä ja ö- kirjaimet a:lla ja o:lla. Kyllähän sen ymmärtää sitten pelissä. Käännös edistyy hitaasti, mutta kyllä se edistyy silti ja näyttääkin ihan hyvältä. Kerron lisää, kun saan käännettyä lisää.
« Last Edit: 27 December, 2009, 17:55:36 by ziniman » Logged

Projekti: Talvisota- pelin käännös Suomeksi

[Projekti jäässä] (Apua tarvitaan!)
 Valmiina: n. 6-10% Tehty: - Hiukan "tietosanakirjan" käännöstä (n. 1%) - Vähän asetietoja (n. 6%) - Asetusvalikon käännös (n. 90%) - Päävalikon käännös (n. 90%) ** HUOMAA: Nämä luvuthan
jaikki
Newbie
*

« Reply #4 on: 21 December, 2009, 21:10:29 »

Moi!

En tiedä pelintekijöistä, mutta itse ainakin olen tekemässä suomenkielistä käännöstä peliin. Tosin, ongelmaksi muodostuu se, että peli näyttää ääkkösten tilalla välilyönnin, eli ei mitään. Pitänee ottaa yhteyttä tästä jutusta. Veikkaan kuitenkin, että vika on pelimoottorissa, joten siihen ei ääkkösiä kai saada millään.
No eipä tuo kauheesti haittaa, sen voi korvaa a-kirjaimel iha hyvi  Grin

Pages: [1]
  Print  

Jump to:  

evasion-number
evasion-number
evasion-number
evasion-number