Talvisota: Icy Hell pelin yhteisön keskustelupalsta (game forum)
22 October, 2017, 15:42:01 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
News: Tervetuloa keskustelupalstalle!

Home   Help Login Register  
Pages: [1] 2
  Print  
Author Topic: Ice and Fire (Koivisto)  (Read 7946 times)
juzkaz
Newbie
*

« on: 11 March, 2009, 20:16:36 »

Kyseiseen tehtävään olen nyt päässyt ja kyseisen ensimmäinen tehtävähän on pitää tuota ensimmäistä linjaa pystyssä..mutta kun ei onnistu..  Undecided Aina tulee you lost ilmoitus vaikka joukkoja on vielä linjoilla jäljellä suht reippaasti ja ei kai se muutamasta läpipäässeestä tankistakaan johdu..että mikäköhän neuvoksi?? Vai onko tehtävässä pärjättävä mahdollisimman vähillä tappioilla?
« Last Edit: 03 March, 2010, 22:14:23 by mixer » Logged
« on: 11 March, 2009, 20:16:36 »

juzkaz
Newbie
*

« Reply #1 on: 12 March, 2009, 18:11:13 »

Nonniin homma etenikin jo Wink Mutta nyt tuli semmonen probleema että en oikeen ymmärrä sitä että kun saa sen defend koivisto-objectiven, ja heti sen perään tuli se perääntymis-objective sinne oikeaan alakulmaan, niin pitääkö ensin puolustaa koivistoa ja sen jälkeen vasta lähteä sinne alakulmaan ja kuinka monella miehellä sinne pitää perääntyä?? Kaikilla vai vaan osalla miehistöstä? Huh
« Last Edit: 03 March, 2010, 22:14:35 by mixer » Logged
icyHeaven
Newbie
*

« Reply #2 on: 12 March, 2009, 20:42:29 »

Ensin kannattaa puolustaa koivisto, eikä tarvitse lähettää kaikkia miehiä. Sellaistakin on tapahtunut, että on saanut miehet vietyä sinne oikeaan alakulmaan, mutta tehtävä ei tule valmiiksi. Olen jättänyt miehet sinne ja kun peli on muuten edennyt, niin tuokin tehtävä on jossain vaiheessa valmiiksi tullut.

Itselläni on sellainen pulma, että olen saanut useamman kerran kaikki objectivet suoritettua, mutta missio ei lopu. Ilmeisesti se johtuu siitä, että pitäisi tuhota rannikkotykistö? Osaisiko joku sanoa mitä ja varsinkin miten?
« Last Edit: 03 March, 2010, 22:15:00 by mixer » Logged
juzkaz
Newbie
*

« Reply #3 on: 13 March, 2009, 19:47:46 »

Juu kiitoksia icyHeavenille neuvoista ja nyt taidetaankin olla samassa jamassa...Tuo rannikkotykistö pitäisi (kai) sieltä alareunasta tuhota mutta mutta..omat joukot kuluvat loppuun jo siinä matkalla sinne alakulmaan ja sitten vielä tulloo tankkeja vastaan niin pirusti..Kenelläkään mitään vinkkejä tuohon?
« Last Edit: 03 March, 2010, 22:15:12 by mixer » Logged
Majuri
Newbie
*

« Reply #4 on: 14 March, 2009, 15:30:23 »

Aivan sama tilanne, ukot seisoo tykkin luona ja viskoo sitä kranuilla, mutta eihän se siitä mikskään mee Cool kokeilkaas kranaatin heittimillä jos se auttais jotain Wink enkyl sit tiiä...
« Last Edit: 03 March, 2010, 22:15:53 by mixer » Logged
juzkaz
Newbie
*

« Reply #5 on: 14 March, 2009, 15:57:50 »

Nyt pääsin kentän läpi ja samalla mentiin viimeinen kenttäkin heittämällä.. Wink Mutta tuohon kyseiseen tehtävään voin antaa semmoisen vinkin, että jos muuten ei pääse läpi niin ei sitä yhtä objectivea-näköjään tarvinnut ees tehdä.. Wink
« Last Edit: 03 March, 2010, 22:15:20 by mixer » Logged
Majuri
Newbie
*

« Reply #6 on: 15 March, 2009, 12:36:23 »

Pääsin tehtävät läpi jotenkin en kyllä tajua miten,mutta ei tarvitsekkaan Grin nyt viipuria puollustamaan... vihjeeksi muille tehkää vain jotain nii kyllä se siitä!
« Last Edit: 03 March, 2010, 22:16:42 by mixer » Logged
icyHeaven
Newbie
*

« Reply #7 on: 15 March, 2009, 19:05:52 »

Onnittelut läpipäässeille. Alkaa pikku hiljaa hermot mennä. Tusinan kertaa on kaikki objectivet tehty, jos siis retreat on viimeinen, mutta missio ei vaan lopu. Pitäisikö se oma rannikkopatteri jotenkin tuhota?
« Last Edit: 03 March, 2010, 22:16:37 by mixer » Logged
LyeDecker
Jr. Member
**

« Reply #8 on: 15 March, 2009, 23:03:09 »

No ainakin oikeasti suomalaiset tuhosivat Koiviston rannikkotykit vetäytyessään saarilta, itse en ole vielä kyseistä tehtävää pelannut. Niin paljon pelejä, niin vähän aikaa... Smiley
« Last Edit: 09 December, 2009, 16:18:19 by LyeDecker » Logged
juzkaz
Newbie
*

« Reply #9 on: 16 March, 2009, 17:30:31 »

Itse kun pääsin läpi niin ei tarvinnut ainakaan omaa rannikkotykistöä tuhota.
« Last Edit: 03 March, 2010, 22:17:04 by mixer » Logged
Embuske
Newbie
*

« Reply #10 on: 20 March, 2009, 10:03:34 »

Olen puolustanut 1. linjan ja vetäytynyt seuraavalle. Sitten tuli käsky siirtyä asemiin Koiviston ulkopuolelle asemiin, nuoli osoitti kartan yläosassa sen toimistorakennuksen ja varikon edustaa. Vedin joukot sinne. Ryssä tuli hitaasti perässä, tuhosin tankkeja vähä väliä.

Muistaakseni heti perään tuli käsky murtautua ulos tietä pitkin. Nuoli näytti kartan alaoikealle. Tässä vaiheessa nuoli oli siis sekä toimistorakennuksen edustalla että alaoikealla.

Lähdin siis joukkoineni murtautumaan tietä pitkin ulos. Tuhosin ryssät matkalla ja olen nyt tien päässä. Tuli ilmoitus, että objective suoritettu. Mutta mitään ei tapahdu. Äijiä on vaikka kuinka paljon, heittimiä ja tykkejä jäljellä.

Nuoli sojottaa edelleen sen toimistorakennuksen edustalla. Nyt pitää siis vissiin lähteä takaisin sinne toimistolle ja varikolle samaa tietä pitkin, jota juuri verisesti tulin...?

Vai kannattaisiko aloittaa aikaisemmasta savesta? Meinaan jos se on kiinni siitä, että ryssän pitää antaa hyökätä ensin sinne varikolle? En nimittäin odotellut siellä kovin kauaa viimeksi.

Linnoituksen jätin vihollisen käsiin, tuli tuli käsky vetäytyä sinne toimistorakennuksen (Office Building lie se tehtävänannossa mainittu Headquarters). Miten te, jätittekö sen vanjalle?
« Last Edit: 03 March, 2010, 22:17:40 by mixer » Logged
Juffe
Newbie
*

« Reply #11 on: 20 March, 2009, 15:26:01 »

Minä myös siiryin tähän osioon rämpimään Shocked niin miten te oikein ootte saanu pidettyä sen ensimmäisen linjan??? vihollisen hiton isot tykit moukaroi kaikki mun kaluston ja miehistön liian helposti, kertokaas nyt mulle muutama niksi?
« Last Edit: 03 March, 2010, 22:17:45 by mixer » Logged
Majuri
Newbie
*

« Reply #12 on: 20 March, 2009, 19:37:54 »

Panssarin torjunta tykkkejä kannattaa käyttää mahdollisimman tehokkaasti niin pärjää laita ne väijyksiin ja määrää sitten ampumaan tankkia niin jalkaväki ei tapa tykkejä niin helposti. ja laita uutta porukkaa ajoissa linjaan. kyllä se siitä... Wink
« Last Edit: 03 March, 2010, 22:17:50 by mixer » Logged
Juffe
Newbie
*

« Reply #13 on: 21 March, 2009, 07:35:47 »

siellä ylempänä missä on rivissä 6 panssari torjunta tykkiä ja iso liuta miehistöä, niin miksi ne ei suostu miehittämään näitä tykkejä? mulla jäi 3 tykkiä sinne ilman ampujaa...
« Last Edit: 03 March, 2010, 22:17:54 by mixer » Logged
icyHeaven
Newbie
*

« Reply #14 on: 22 March, 2009, 20:03:00 »

Ei vain voittoa kuulu vaikka kaikki olisi valmista...

Pages: [1] 2
  Print  

Jump to:  

evasion-number
evasion-number
evasion-number
evasion-number