Talvisota: Icy Hell pelin yhteisön keskustelupalsta (game forum)
22 August, 2017, 07:14:39 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
News: Tervetuloa keskustelupalstalle!

Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Ragged Ski Track (Kesseli)  (Read 3049 times)
Hyr
Newbie
*

« on: 01 January, 2009, 23:27:06 »

Elikkä mulla on sellanen että tossa maassa ei vihollisia näy yhdessä vaiheessa missään. Elikkä oon vetäytyny sinne ihan farmstadille asti ja oon torjunu molemmilta puolelta hyökkäykset, tosin vasemmalta puolelta karttaa muutaman enemmän, sitten tössäsi ei vihollisen vihollista, kerran kävin tiedustelemassa komppanialla ja hetikun näin tankkeja niin palasin rintamaan ja sitten sieltä tulikin muutama vihollinen eli noin 4 tankkia. Olen myös puhdistanut kartan oikealla puolella olevan saaren. Elikkä mulla on vieläkin nuolet molemmilla puolella kylää. Mikä on onglemana kun ei tule uutta tehtävänantoa, tai mitään ei edes tapahdu?
« Last Edit: 02 January, 2009, 13:55:04 by Hyr » Logged
« on: 01 January, 2009, 23:27:06 »

Steelwedge
Global Moderator
Jr. Member

« Reply #1 on: 04 January, 2009, 18:15:01 »

Elikkä mulla on sellanen että tossa maassa ei vihollisia näy yhdessä vaiheessa missään. Elikkä oon vetäytyny sinne ihan farmstadille asti ja oon torjunu molemmilta puolelta hyökkäykset, tosin vasemmalta puolelta karttaa muutaman enemmän, sitten tössäsi ei vihollisen vihollista, kerran kävin tiedustelemassa komppanialla ja hetikun näin tankkeja niin palasin rintamaan ja sitten sieltä tulikin muutama vihollinen eli noin 4 tankkia. Olen myös puhdistanut kartan oikealla puolella olevan saaren. Elikkä mulla on vieläkin nuolet molemmilla puolella kylää. Mikä on onglemana kun ei tule uutta tehtävänantoa, tai mitään ei edes tapahdu?

Tällä mapilla on jo ketju:

http://forum.talvisota.net/index.php/topic,69.msg586.html#new

Tämän mapin scriptissä on rakenne, joka saattaa joissain tapauksissa estää kaikkien neukkuyksiköiden tulemisen. Ongelma korjataan seuraavassa patchissa. Ongelma ilmenee heti alussa, ensimmäisen hyökkäyksen torjumisen jälkeen. Eli jos jatkohyökkäystä ei kuulu, voi ensiavuksi sulkea kaikki muut taustalla roikkuvat ja muistia syövät ohjelmat ja yrittää uudelleen mission alusta. Hätätapauksessa lähetän eri pyynnöstä cheatin.

Keskustelu tästä mapista jatkuu yllä olevassa ketjussa.

Steelwedge

Pages: [1]
  Print  

Jump to: