Tavis
Newbie

|
 |
« on: 06 October, 2008, 17:08:56 » |
|
|
|
|
|
« Last Edit: 03 March, 2010, 23:20:55 by mixer »
|
|
|
|
|
|
Talvisota: Icy Hell pelin yhteisön keskustelupalsta (game forum)
|
 |
« on: 06 October, 2008, 17:08:56 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Steelwedge
|
 |
« Reply #1 on: 06 October, 2008, 18:01:15 » |
|
Moi
Menetitkö esikunnassa lymyileviä upseereita, jotka piti evakuoida? Ainakin minulla tällä hetkellä hallussani olevan scriptiversion perusteella upseerien menettäminen johtaa mission epäonnistumiseen.
|
|
|
|
« Last Edit: 03 March, 2010, 23:20:49 by mixer »
|
|
Steelwedge
|
|
|
mixer
Mikko Vedru
Administrator
Full Member

|
 |
« Reply #2 on: 06 October, 2008, 18:35:39 » |
|
Minikarttoja kun katselen, niin vaikka sinulla onkin joukkoja vielä jäljellä, päästit vihollisia liian lähelle esikuntaa. Mutta esikunnassa olevia upseereita pitää evakuoida (sitä varten kartalle saapuu muistaakseni kaksi kuormuria, kun evakuointiaika tulee). Esikunta on tuo kaksikerroksinen rakennus toisen screenshotin yläreunassa.
|
|
|
|
« Last Edit: 03 March, 2010, 23:20:44 by mixer »
|
|
peli:n tuottaja
|
|
|
Tavis
Newbie

|
 |
« Reply #3 on: 06 October, 2008, 19:09:16 » |
|
Kiitän ja helppoahan se sitten oli kun tiesi mitä teki.  Sitten vain eteenpäin.
|
|
|
|
« Last Edit: 03 March, 2010, 23:20:39 by mixer »
|
|
|
|
|
hurme80
Newbie

|
 |
« Reply #4 on: 11 October, 2008, 14:48:06 » |
|
mutta mihis ne kuormurit pitää ajattaa. Olen ajattanut ne sinne nuolen luokse, mutta mitään ei tapahdu. Olen ajattanut niitä myös enemmän vasemmalle jne. mutta aina vihollinen pääsee jyräämään ne.
|
|
|
|
« Last Edit: 03 March, 2010, 23:20:34 by mixer »
|
|
|
|
|
Raasto
Newbie

|
 |
« Reply #5 on: 11 October, 2008, 14:56:26 » |
|
mutta mihis ne kuormurit pitää ajattaa. Olen ajattanut ne sinne nuolen luokse, mutta mitään ei tapahdu. Olen ajattanut niitä myös enemmän vasemmalle jne. mutta aina vihollinen pääsee jyräämään ne.
Kuormurit ajetaan samaan paikkaan johon ne ilmestyivät kun olet noukkinut esikunnan kyytiin, eli kartan reunalle päättyvälle tielle mihin pelialue loppuu.
|
|
|
|
« Last Edit: 03 March, 2010, 23:20:30 by mixer »
|
|
|
|
|
sotilas
Newbie

|
 |
« Reply #6 on: 12 October, 2008, 21:47:46 » |
|
En tiedä mistä ne kuorma-autot tulivat, mutta näyttäisi riittävän kun osoitat vähän vasemmalla ja alas, kartasta poistumistielle (hiukan kartan ulkopuolta osoittaen). Kovasti muuten ihmetyttää kaikkien ammustäydennysautojen (scriptattu) tuhoutuminen, juuri ennen tätä viimeistä poistumistavoitetta. Jää sellainen putkimainen (scriptattu) tunne, lopputilannetta ajatellen.
|
|
|
|
« Last Edit: 03 March, 2010, 23:20:26 by mixer »
|
|
|
|
|
jagrmaister
Newbie

|
 |
« Reply #7 on: 19 October, 2008, 18:11:09 » |
|
Voiko panssarivaunuja varastaa jotenkin? esim. vaik snipalla ampua kuski tai jtn?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Raasto
Newbie

|
 |
« Reply #8 on: 19 October, 2008, 18:49:39 » |
|
Voiko panssarivaunuja varastaa jotenkin? esim. vaik snipalla ampua kuski tai jtn?
Ei voi, ellei sitten missiossa ole scriptattu tapahtumaa, jossa kaapattuja vihollis tankkeja annetaan pelaajalle (tai päinvastoin pelaajan tankkeja viholliselle). Tykkejä, konekivääreitä sekä heittimiä voi kyllä varastaa itselleen kun on tappanut niiden edelliset käyttäjät ja itse jopa suosittelen tekemään niin varsinkin jos tiedät pian tulevan vihollisen vastahyökkäyksen.
|
|
|
|
« Last Edit: 03 March, 2010, 23:20:04 by mixer »
|
|
|
|
|
second
Newbie

|
 |
« Reply #9 on: 19 October, 2008, 19:00:49 » |
|
Ei voi, ellei sitten missiossa ole scriptattu tapahtumaa, jossa kaapattuja vihollis tankkeja annetaan pelaajalle (tai päinvastoin pelaajan tankkeja viholliselle). Tykkejä, konekivääreitä sekä heittimiä voi kyllä varastaa itselleen kun on tappanut niiden edelliset käyttäjät ja itse jopa suosittelen tekemään niin varsinkin jos tiedät pian tulevan vihollisen vastahyökkäyksen. Jep-Jep. Suoritin 'kaikki tai ei mitään'-rynnäkön päin vihollisen tykkejä. Valtasin kaikki PST-tykit, kanuunat ja kranaatinheittimet mitä vihollisella oli ... Tosin eipä ollut miehiä juurikaan enää jäljellä. Piti vaihtaa uudelleenpeluu kerralla perinteisempään taktiikaan. 
|
|
|
|
« Last Edit: 03 March, 2010, 23:20:13 by mixer »
|
|
|
|
|
Raasto
Newbie

|
 |
« Reply #10 on: 20 October, 2008, 09:59:50 » |
|
Jep-Jep. Suoritin 'kaikki tai ei mitään'-rynnäkön päin vihollisen tykkejä. Valtasin kaikki PST-tykit, kanuunat ja kranaatinheittimet mitä vihollisella oli ... Tosin eipä ollut miehiä juurikaan enää jäljellä. Piti vaihtaa uudelleenpeluu kerralla perinteisempään taktiikaan.  Helposti valtaa liikaa tykkejä ja huomaa että paremmin joukkosi tappaisi vyöryviä massoja juoksuhaudoista käsin. Venäläisten missioita pelatessa huomasi että niitä kyllä riitti vaikka mihin. Suomalaisten tykkien harhautusmaaleiksi asti  Mutta tämä nyt ei taida liittyä ensimmäiseen suomalaisten tehtävään enään.
|
|
|
|
« Last Edit: 03 March, 2010, 23:20:18 by mixer »
|
|
|
|
|
|
Captain Finland
Guest
|
 |
« Reply #11 on: 11 November, 2008, 19:27:06 » |
|
Viet autos sinne kartan reunassa olevalel tielle
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Talvisota: Icy Hell pelin yhteisön keskustelupalsta (game forum)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|