jagrmaister
Newbie

|
 |
« Reply #15 on: 21 October, 2008, 14:03:42 » |
|
Luin vähän Vistasta ja löysin että se sisältää tälläisen paskan (en pystynyt löytämään kuvaukseen paremmin sopivaa sanaa) : http://en.wikipedia.org/wiki/User_Account_ControlGooglaamalla löysin mahdollisen hakemiston, mistä nämä tiedostot voivat (ehkä) löytyä: "C:\Users\<username>\AppData\Local\VirtualStore\Program Files\Blitzfront Game Studio\Talvisota - Icy Hell\" Tietenkin "<username>" sijasta siellä pitäisi olla teidän käyttäjätunnus. Toimiiko? Kyllä tämä vista on sitten paska! ei löydy edes näitä: AppData\Local\VirtualStore\Program Files\Blitzfront Game Studio\Talvisota - Icy Hell\" Mittän noista kansioista ei löydy..
|
|
|
|
« Last Edit: 03 March, 2010, 22:31:11 by mixer »
|
|
|
|
|
|
Talvisota: Icy Hell pelin yhteisön keskustelupalsta (game forum)
|
 |
« Reply #15 on: 21 October, 2008, 14:03:42 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LyeDecker
Jr. Member

|
 |
« Reply #16 on: 21 October, 2008, 14:15:22 » |
|
Toi App Data- kansio taitaa olla piilotettu, ainakin xp:ssä näin, joten ehkä myös vistassa. Eli jos meet tohon C:\Users\<username>\ asti ja sitten kansion asetuksista, näytä piilotetut tiedostot ja kansiot. XP:ssä se löytyy TYÖKALUT>KANSION ASETUKSET>NÄYTÄ>PIILOTETUT TIEDOSTOT JA KANSIOT.. Vistassa ehkä samalla tavalla tai sitten ei. :'(
|
|
|
|
« Last Edit: 09 December, 2009, 16:20:42 by LyeDecker »
|
|
|
|
|
jagrmaister
Newbie

|
 |
« Reply #17 on: 21 October, 2008, 14:23:07 » |
|
Toi App Data- kansio taitaa olla piilotettu, ainakin xp:ssä näin, joten ehkä myös vistassa. Eli jos meet tohon C:\Users\<username>\ asti ja sitten kansion asetuksista, näytä piilotetut tiedostot ja kansiot. XP:ssä se löytyy TYÖKALUT>KANSION ASETUKSET>NÄYTÄ>PIILOTETUT TIEDOSTOT JA KANSIOT.. Vistassa ehkä samalla tavalla tai sitten ei. :'(
xD Kun tää on niin paska et ei täs oo edes mitään asetuksii xD Täs on vaan ominaisuuedt ja siel ei oo mitään tollasta..
|
|
|
|
« Last Edit: 03 March, 2010, 22:31:07 by mixer »
|
|
|
|
|
LyeDecker
Jr. Member

|
 |
« Reply #18 on: 21 October, 2008, 14:24:36 » |
|
|
|
|
|
« Last Edit: 09 December, 2009, 16:21:22 by LyeDecker »
|
|
|
|
|
jagrmaister
Newbie

|
 |
« Reply #19 on: 21 October, 2008, 14:31:51 » |
|
Ahhhhh.. Kiitoksia  Tän järjestelmän kanssa tulee vielä hulluks joku päivä.. Nyt näkyy kaik..
|
|
|
|
« Last Edit: 03 March, 2010, 22:31:02 by mixer »
|
|
|
|
|
Juffe
Newbie

|
 |
« Reply #20 on: 06 March, 2009, 12:52:23 » |
|
Minulla olisi pienoinen ongelma, löysin kyllä koneelta nappaamaani screenshotin ja yritin sitä ensin katsella, mutta mulla ei ole tarvittavaa ohjelmistoa/tiedostoa millä sen saisi näkymään  onko jotain ilmaisohjelmaa millä saisin noi .tga:t näkyviin?
|
|
|
|
« Last Edit: 03 March, 2010, 22:30:58 by mixer »
|
|
|
|
|
LyeDecker
Jr. Member

|
 |
« Reply #21 on: 06 March, 2009, 17:30:47 » |
|
Joo, on paljonkin ohjelmia, joilla voi avata .tga- kuvia, esim. irfanview. Hae tuolta: http://www.irfanview.com/index.htmTai sitten hommaa FRAPS ja ota kaikki kuvankaappaukset kaikista peleistäsillä, voit päättää millä formaatilla kuvan otat ja mihin kansioon ne kuvat tallennetaan. Se tietysti näyttää halutessasi myös FPS:n ja myös videotallennus on. http://www.fraps.com/download.phpIlmaisessa versiossa on muistaakseni videotallennus rajoitettu 30 sekuntiin. Niin ja uusin versio tukee myös vistaa.
|
|
|
|
« Last Edit: 09 December, 2009, 16:23:43 by LyeDecker »
|
|
|
|
|
Juffe
Newbie

|
 |
« Reply #22 on: 07 March, 2009, 08:00:57 » |
|
Joo, on paljonkin ohjelmia, joilla voi avata .tga- kuvia, esim. irfanview. Hae tuolta: http://www.irfanview.com/index.htmTai sitten hommaa FRAPS ja ota kaikki kuvankaappaukset kaikista peleistä sillä, voit päättää millä formaatilla kuvan otat ja mihin kansioon ne kuvat tallennetaan. Se tietysti näyttää halutessasi myös FPS:n ja myös videotallennus on. http://www.fraps.com/download.phpIlmaisessa versiossa on muistaakseni videotallennus rajoitettu 30 sekuntiin. Niin ja uusin versio tukee myös vistaa. Tuon irfanview:in latasin koneelle mielestäni onnistuneesti, mutta kun hain screenshotin, niin näky vaan musta kuva (kaikki 4 kuvaa). Ja sieltä ohjelman asetuksista valitsin sen tga:n ja sen jälkeen klikkasin kaikkiin ok...mitäköhän tein väärin tai jäi tekemättä? ps. tietokoneet ei ole mun vahva osa-alue, mutta yritetään opetella tässä samalla 
|
|
|
|
« Last Edit: 03 March, 2010, 22:30:53 by mixer »
|
|
|
|
|
LyeDecker
Jr. Member

|
 |
« Reply #23 on: 07 March, 2009, 20:02:11 » |
|
Jaa-a, enpä tiedä... laitan liitteenä testikuvan joka on .tga muotoa, kokeile aukeaako se irfanviewillä, mulla se ainakin aukeaa. Pienensin kuvaa reilusti, koska tässä voi olla liitteen koko korkeintaan 128kt.
Jos se aukeaa, ei vika ainakaan ole Irfanview- ohjelmassa.
P.S. liite näkyy ainoastaan jos olet kirjautunut sisään.
|
|
|
|
« Last Edit: 09 December, 2009, 16:25:29 by LyeDecker »
|
|
|
|
|
Juffe
Newbie

|
 |
« Reply #24 on: 08 March, 2009, 09:15:29 » |
|
En vaan osaa...menee hermot, nyt oon alottanu osion muutamia kertoja uudestaan ja nyt tulee "you lose" mitä oudoimissa paikoissa vaikka toimisin miten vaan  latauksien jälkeen en kerkee kauaa pelamaan kun tulee jo tuomio, vaikka tänä aikana vihollinen ei ole edennyt ja omat ei ole päässeet alkua pidemmälle, taidan jättää pelaamisen vähäksi aikaa kun ei hermo kestä (liian vaikea peli minulle prkle) 
|
|
|
|
« Last Edit: 03 March, 2010, 22:30:49 by mixer »
|
|
|
|
|
LyeDecker
Jr. Member

|
 |
« Reply #25 on: 08 March, 2009, 16:33:55 » |
|
En vaan osaa...menee hermot, nyt oon alottanu osion muutamia kertoja uudestaan ja nyt tulee "you lose" mitä oudoimissa paikoissa vaikka toimisin miten vaan  latauksien jälkeen en kerkee kauaa pelamaan kun tulee jo tuomio, vaikka tänä aikana vihollinen ei ole edennyt ja omat ei ole päässeet alkua pidemmälle, taidan jättää pelaamisen vähäksi aikaa kun ei hermo kestä (liian vaikea peli minulle prkle)  Tuo ei taida kuulua tähän keskusteluun.. Juffe, kokeilitko tuota testikuvaani?
|
|
|
|
« Last Edit: 09 December, 2009, 16:27:32 by LyeDecker »
|
|
|
|
|
Juffe
Newbie

|
 |
« Reply #26 on: 10 March, 2009, 06:00:02 » |
|
Juu kokeilin ja sainkin sen näkymään, mutta en omia kuvia vaikka mitä kokeilin (edellisessä viestissä:en vain osaa-tarkoitin juuri tätä  sori et avauduin samalla) Täytyy odotella et kaveri tulee käymään joka tietää paljon enemmän koneista, niin jos sit saisi näkyviin..
|
|
|
|
« Last Edit: 03 March, 2010, 22:30:42 by mixer »
|
|
|
|
|
LyeDecker
Jr. Member

|
 |
« Reply #27 on: 10 March, 2009, 12:18:25 » |
|
Mä oon googlannut vähän tota sun ongelmaa, eikä kellään näytä olevan muuta ratkaisua, kuin käyttää jotain muuta ohjelmaa kuvakaappauksien ottamiseen. Esim. juuri tuo FRAPS.
Mutta jos löydät ratkaisun ongelmaasi, kerro toki täällä siitä, joku muukin olisi ehkä kiinnostunut siitä.
|
|
|
|
« Last Edit: 09 December, 2009, 16:30:27 by LyeDecker »
|
|
|
|
|
|
Talvisota: Icy Hell pelin yhteisön keskustelupalsta (game forum)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|