lauri törni
Newbie

|
 |
« on: 24 April, 2010, 19:23:40 » |
|
löytyykö talvisota icy hell iin modeja?jos löytyy niin olisko semmosta että olisi enemmän kenttiä?tai jonkunlaisia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Talvisota: Icy Hell pelin yhteisön keskustelupalsta (game forum)
|
 |
« on: 24 April, 2010, 19:23:40 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
samik 10
Newbie

|
 |
« Reply #1 on: 03 May, 2010, 17:58:23 » |
|
Niin, samaa olen itsekin miettinyt. Kyllähän joku niitä modeja varmaan vois tehä..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mixer
Mikko Vedru
Administrator
Full Member

|
 |
« Reply #2 on: 10 May, 2010, 12:15:51 » |
|
Ei valitettavasti löydy.
|
|
|
|
|
|
peli:n tuottaja
|
|
|
Kärpänen
Newbie

|
 |
« Reply #3 on: 28 August, 2010, 00:19:07 » |
|
Onko peliä edes mahdollista modata? (Osaan nimittäin itse modata kohtuullisen hyvin pelejä. Monista peleistä on kokemusta kuten myös eri skripti ja ohjelmointikielistä, kuten esim. c++) En ole vielä hankkinut peliä, mutta aion kyllä hankkia. Tuntuu vain aika venäläismielteiseltä. Luin kyllä, että yrititte tasapainoittaa mielipiteitä, mutta Talvisota on suomalaisten ylpeydenaihe. Eikös sen sitten pitäisi olla suomalaismielteinen? Kyllä niille venakoille ihan tarpeeksi neukkumielteisiä pelejä löytyy pilvin pimein. Koko Call of Duty sarja missä esiintyy neukkuja on täysin neukkumielinen. (Neukkuja pidetään ylivoimaisina sankareina jotka vapauttivat koko euroopan kansallissosialismista.) Jos joutui neukkujen vallan alle oli paljon pienempi todennäköisyys elää hyvä elämä, kuin saksalaisten vallan alla, ellet sitten ollut juutalainen tai musta.
Mutta nyt lipsahti vähän yli aiheen.
|
|
|
|
« Last Edit: 28 August, 2010, 00:26:38 by Kärpänen »
|
|
|
|
|
mixer
Mikko Vedru
Administrator
Full Member

|
 |
« Reply #4 on: 28 August, 2010, 00:32:01 » |
|
Nyt oli kyllä sellaista tekstiä, että jätän mielummin kommentoimatta kokonaan.
|
|
|
|
|
|
peli:n tuottaja
|
|
|
Kärpänen
Newbie

|
 |
« Reply #5 on: 28 August, 2010, 00:38:20 » |
|
Voitko edes vastata, jos osaat, että onko edes peliä mahdollista modata? En ole katsos itse päässyt katsomaan, kun en vielä peliä omista.
EDIT: Nyt huomasin miten idiootti olin postatessani ja pyydänkin siitä anteeksi. Olin katsos väsynyt ja turhautunut eräästä oikeassa elämässä tapahtuneesta seikasta, mutta nyt tajusin, että menin aivan väärään paikkaan vinkumaan. Valvojat, voitte poistaa tuon viestin jos huvittaa.
Taidankin tänään käydä ostamassa Icy Hellin Turun Skanssista, koska muistaakseni olin nähnyt Icy Hellin siellä jossain..
|
|
|
|
« Last Edit: 28 August, 2010, 09:20:47 by Kärpänen »
|
|
|
|
|
|
Talvisota: Icy Hell pelin yhteisön keskustelupalsta (game forum)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|