jagrmaister
Newbie

|
 |
« Reply #15 on: 18 October, 2008, 22:50:55 » |
|
Mut hei.. nyt olen jo tässä "Capture Of Terenttila Village" tehtävässä ja miehistöpula alkaa yllättämään kun venäläisillä ne lisääntyy koko ajan  Olen tässä kolmanessa osiossa kun pitää puolustaa tota räjäytetyn sillan lähistökylää ja ei ole miehiä ei sitten yhtään.. bunkkerissa tälläkin hetkellä 4 vai 5.. Mitähän kannattas tehä?
|
|
|
|
« Last Edit: 04 March, 2010, 00:56:16 by mixer »
|
|
|
|
|
|
Talvisota: Icy Hell pelin yhteisön keskustelupalsta (game forum)
|
 |
« Reply #15 on: 18 October, 2008, 22:50:55 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Steelwedge
|
 |
« Reply #16 on: 18 October, 2008, 23:11:59 » |
|
Käytä samaa sotajuonta kuin Mannerheim vuodenvaihteessa 39/40: muuta 10. divisioonan nimi 7. divisioonaksi - ja kas vain, sulla on tuore divisoona käytössäsi  Oivaltamisen ilon säilyttämiseksi säästänemme walkthrough´n myöhemmäksi...
|
|
|
|
« Last Edit: 04 March, 2010, 00:56:20 by mixer »
|
|
Steelwedge
|
|
|
jagrmaister
Newbie

|
 |
« Reply #17 on: 18 October, 2008, 23:28:25 » |
|
tällä hetkellä 4 kuormuria käytössä.. harmi kun niissä ei ole sinkomiehiä :d pitääpä kait alottaa viimesestä savesta uudelleen..  vähän sama kuin kaks tuntia taakseppäin 
|
|
|
|
« Last Edit: 04 March, 2010, 00:56:26 by mixer »
|
|
|
|
|
jagrmaister
Newbie

|
 |
« Reply #18 on: 19 October, 2008, 00:52:33 » |
|
Mitä tää on kun tulee tollanen punanen U tonne tykkien yläkulmaan?
|
|
|
|
« Last Edit: 04 March, 2010, 00:56:30 by mixer »
|
|
|
|
|
mixer
Mikko Vedru
Administrator
Full Member

|
 |
« Reply #19 on: 19 October, 2008, 04:48:37 » |
|
Mitä tää on kun tulee tollanen punanen U tonne tykkien yläkulmaan?
Tarkoittaa että ammukset on loppu. Sitä varten siellä just onkin nämä kuormurit - voit käskeä niitä tuomaan jatkuvasti täydennyksiä. Koska tykit ovat suojassa puuseinien takana (eli ei kovin paljon vapaata tilaa) niin joskus saattaa käydä niin, että pistät tykit sellaiseen asentoon, että täydennyksiä tuovat miehet kuormureista eivät pääse niihin käsiksi. Eli välillä pitää tarkastaa että täydennysten tuominen toimii ja komentaa miehet töihin vaikka uudestaan.
|
|
|
|
« Last Edit: 04 March, 2010, 00:56:35 by mixer »
|
|
peli:n tuottaja
|
|
|
jagrmaister
Newbie

|
 |
« Reply #20 on: 19 October, 2008, 12:14:43 » |
|
Tää on aivan mahdoton kun pitää ottaa toi Terenttilan kylä takasi itelee kun noi venäjän tykit teurastaa heti mun äijät  Jep.. Tää menee aivan mahottomaks.. nää superhuligaanit tulee läpi tykinkuulastakin..
|
|
|
|
« Last Edit: 04 March, 2010, 00:56:40 by mixer »
|
|
|
|
|
jagrmaister
Newbie

|
 |
« Reply #21 on: 19 October, 2008, 15:20:22 » |
|
Ja tohon suunilleen mapin keskelle kun tulee toi nuoli et pitää pidellä sitä linjaa niin kauankohan? olen saanut ne perääntymään joku 4 kertaa mut ei.. vielä ja vielä..
|
|
|
|
« Last Edit: 04 March, 2010, 00:56:44 by mixer »
|
|
|
|
|
mixer
Mikko Vedru
Administrator
Full Member

|
 |
« Reply #22 on: 19 October, 2008, 15:24:39 » |
|
Tiesitkö muuten että kaverit kaatuu paljon paremmin, jos olet käyttänyt X-näppäintä (tukituliksiko sitä nyt kutsuttiin?..), Z-näppäimen (tavallinen tuli) sijaan?
|
|
|
|
« Last Edit: 04 March, 2010, 00:56:49 by mixer »
|
|
|
|
|
|
Steelwedge
|
 |
« Reply #23 on: 19 October, 2008, 15:27:14 » |
|
Ja tohon suunilleen mapin keskelle kun tulee toi nuoli et pitää pidellä sitä linjaa niin kauankohan? olen saanut ne perääntymään joku 4 kertaa mut ei.. vielä ja vielä..
Koita kestää maaliskuun 13. päivään asti  Kerran vielä pojat - kyllä se siitä 
|
|
|
|
« Last Edit: 04 March, 2010, 00:56:52 by mixer »
|
|
Steelwedge
|
|
|
jagrmaister
Newbie

|
 |
« Reply #24 on: 19 October, 2008, 16:33:37 » |
|
LOL Pääsin läpi ihan tuurilla  En edes tienny mitä teen  Venäläiset olis just tuhoomassa mun tykkejä 
|
|
|
|
« Last Edit: 04 March, 2010, 00:56:57 by mixer »
|
|
|
|
|
mixer
Mikko Vedru
Administrator
Full Member

|
 |
« Reply #25 on: 19 October, 2008, 16:38:48 » |
|
Onnittelut!  Joko oli "äitiä ikävää" ja tunsit sen kuuluisan talvisodan hengen? 
|
|
|
|
« Last Edit: 04 March, 2010, 00:57:01 by mixer »
|
|
|
|
|
samik 10
Newbie

|
 |
« Reply #26 on: 19 October, 2008, 19:40:42 » |
|
Mä en ymmärrä sitä kohtaa josta minä kerroin tuossa vähän ylempänä (Suomalaisten kampanja. Toinen tehtävä) . Olen yrittänyt pistää kaikki joukkoni sinne kartan osoittamaan paikkaan siinä reunalla, mutta sekään ei ole auttanut. Niitä vastustajia ei vain tule sieltä tappelemaan. Pelkurit  . Ensimmäisellä kerralla pääsin tuosta kohdasta eteenpäin, mutta nyt jostain syystä se ei onnistu. Ja olen kyllä niitä odottanut laittamalla nopeuden täysille.
|
|
|
|
« Last Edit: 04 March, 2010, 00:57:18 by mixer »
|
|
|
|
|
|
Steelwedge
|
 |
« Reply #27 on: 19 October, 2008, 20:00:46 » |
|
Tässä tehtävässä on taustalla suomalaisten ainoa vastahyökkäys, joka lopulta epäonnistui, koska venäläiset saivat Koukunniemeen ylivoiman. Eli tehtävänä on suorittaa vastahyökkäys ja tuhota riittävästi vihollisen joukkoja ja saada se perääntymään siksi aikaa, kun pelaaja saa siirrettyä rannalla olevassa kylässä olevan oman kuorma-auton ja joukot turvaan. Jotain on todennäköisesti vielä tekemättä. Eli kokeile vastahyökkäystä. Muuten on paha sanoa enempää näkemättä screenshottia ja savegame filettä. Ohjeet saa täältä: http://forum.talvisota.net/index.php/topic,35.0.html
|
|
|
|
« Last Edit: 04 March, 2010, 00:57:22 by mixer »
|
|
Steelwedge
|
|
|
Cremeza
Newbie

|
 |
« Reply #28 on: 23 October, 2008, 14:24:02 » |
|
Ei hyvää päivää, että osaa olla vaikea peli  Siinä vaiheessa, kun ryssät tulvii keskeltä peli loppuu aina siihen  Ne meinaan tulee sukkana sisään prkl..... äijät loppuu väistämättä ja niiden tykistö tekee hakkelusta suomi pojista  Ei mua ainakaan komentajaksi ole luotu. Eli mikä neuvoksi??
|
|
|
|
« Last Edit: 04 March, 2010, 00:57:29 by mixer »
|
|
|
|
|
mixer
Mikko Vedru
Administrator
Full Member

|
 |
« Reply #29 on: 23 October, 2008, 15:44:07 » |
|
Ei hyvää päivää, että osaa olla vaikea peli  Siinä vaiheessa, kun ryssät tulvii keskeltä peli loppuu aina siihen  Ne meinaan tulee sukkana sisään prkl..... äijät loppuu väistämättä ja niiden tykistö tekee hakkelusta suomi pojista  Ei mua ainakaan komentajaksi ole luotu. Eli mikä neuvoksi?? Vaikea? Hah! :DJos pelaisit pelikehityksen aikaista Taipale-karttaa, niin itkisit surusta, vihasta ja kivusta (samanaikaisesti). Niin minäkin tein... Itkin itseni uneen... :'( Kartan tekijä oli sadisti!  Nykyinen kartan versio on taas suhteellisen helppo.  En halua spoilata ihan koko trickia (koko vastauksen tietäminen ei ole kivaa), mutta voin kertoa pieniä ideoita siitä, miten pelissä pystyy pärjäämään: Talvisota: Icy Hell on tehty mahdollisimman realistiseksi, ollen samalla myös pelattava. Käyttäkää aivoja ja miettikää miten asiat todellisuudessa toimisivat "“ todennäköisesti näin tämä toimii pelissäkin. - Taipale on tunnettu mistä? Aivan, tykistöstä!  - Osaathan käyttää pelimoottorin ominaisuuksia? Peliajan nopeuttamista ja hidastamista, tykistön erilaisia tulimuotoja (automaattista tukitulta heti kun viholliset näkyvät, isosta varastosta johtuen tuli paikkaan mistä viholliset voivat olla), kiikareita, sotilaiden erilaisia (piiloutumis)moodeja. - Mitä suomalaiset tekivät, jos neuvostotykistö tulitti? - Mieti miten tosielämässä neuvostosotilaiden ja tankkien yhteistyö toimi ja miten noita neuvostotankkeja pystyttiin tuhoamaan ja miksi/millä tavalla? Kerro jos tämäkään ei auta, et ymmärrä viimeistä kohtaa tai tarvitset lisäapua! Onnea! P.S. Pitäisiköhän sitä vanhaa Talvisota-karttaa pistää joskus ladattavaksi masokisti-pakkaukseksi sivulle?.. 
|
|
|
|
« Last Edit: 04 March, 2010, 00:56:05 by mixer »
|
|
|
|
|
|
Talvisota: Icy Hell pelin yhteisön keskustelupalsta (game forum)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|