tuota, vähän hukassa oon että mitä näillä tehdään. taipaleen juttuja olen tahkoamassa läpi, ja ihmettelen vain näitä muutamaa joukkoa jotka liikkuu tavallisella kuormurilla ja on 2 miestä ja jotain insinöörejä. mihin ja miten niitä käytätte
tyhmä minä, huoltojoukkojahan ne on
Tuota tuota... Kuten jo muutamaan kertaan on todettu, olisi suotavaa lukea vanhat ketjut läpi - sieltä alkaa jo löytymään vastaus useimpiin kysymyksiin. Tässä yleisohjetta Blitzkriegin kanssa ensi kertaa tahkoaville:
Niiden, joille Talvisota on ensimmäinen Blitzkriegin moottorille tehty peli, kannattaisi ehkä kahlata tämä topic läpi:
http://www.cdv-forum.de/cdvboard/english/showthread.php?t=30206Teksti käsittelee alkuperäisen Blitzkriegin tehtäviä, mutta siinä on runsaasti yleispätevää tavaraa (vastatykistötaktiikkaa, juoksuhaudan puhdistuskonsteja, aseiden sijoitteluvinkkejä yms.), joka sopii myös Talvisotaa tahkoaville.
Insinööreistä/sappereista on kerrottu mm. tässä:
Quote from: ilssi on 24 October 2008, 16:36:12
Mortarjoukkoni myös huusivat jotain "ammukset loppu", niin tuleeko näille miehille ammuksia sitten automaattisesti jostain, vai täytyykö säätää jotain pientä?
Kuorma-autot jakaa ammuksia, sun vain pitää käskeä ne jakamaan niitä.
Eli valitset kuorma-auton ja painat sitä hiiren oikealla. Tai valittuasi kuorma-auton painat X ja osoitat kuorma-
autolle paikan jossa haluat sen jakavan ammuksia.
Yksiköt joille haluat kuorma-autojen jakavan ammuksia, pitää olla melko lähellä niitä.
Ja Taipaleessa taas insinöörejä käytetään vähän eri tavalla:
Eli siis. Jos ei vastausta ala kuulua, saattaa olla, että kysymykseesi on jo vastattu, eikä tästä tietoinen jäsenkunta katso tarpeelliseksi vastata uudelleen, vaan odottaa rauhassa kunnes kysyjä älyää kahlata ketjut läpi itsekin
Uudelleen kysyminen - varsinkin useamman topicin avaaminen samasta aiheesta ei ole suotavaa - silloin saattaa saada herkästi - jopa aiheettakin - spammaajan tai trollin maineen